lunes, 16 de abril de 2012

exposició a "l'aparador"de la Seu d'Urgell













Alterno uns díes a la montanya , amb uns díes a Barcelona . Els dos llocs m'agraden molt , pro son com dos mons diferents en els que hi estic molt be . ..Potser es un intent inconcientment quiméric de viure dos vides en una ..







La darrera setmana a La Seu plobíe . Volía fer apunts sota la pluja per intentar copsar l'admósfera de cap vespre de primavera . Només vaig fer fotos , i els dos treballs son fets de fotografía . Vaig més perdut i m'es menys agradable pintar quansevol paisatge que al menys no hagi dibuixat del natural . Quansevol d'aquestes pintures , la puc repetir per a l'exposició si el temps -cronológic- m'ho permet.. La dels mussols -son gamarussos-es un tipus de pintura que em surt sense gaire treball i que segurament repetiré amb un altre enquadre

1 comentario:

  1. ME GUSTAN LAS TRES PERO SI HE DE ESCOGER LAS DOS DE LA LLUVIA SO ESTUPENDAS, UN ABRAZO.

    ResponderEliminar