sábado, 17 de marzo de 2012

Exposició d'aquarel.les a la Seu d'Urgell







Amb molta il.lusió , m'he compromés a fer una exposició d'aquarel.les al "Aparador" de La Seu d'Urgell, la meva ciutat. L'Aparador , es com una petita galería d'art, oberta permanentment , al carrer ., concretament a la nova plaça del Carme . El propietari , la cedeix gratuïtament perque si exhibeixi art , basicament realitzat per artistes locals . I els organitzadors i coordinadors de les exposicions , també traballen gratuïtament , potsé no com es diu "per amor a l'art" sino per real estima a l'art i als artistes . Tot aixó li done un afegit de responsabilitat i privilegi , en poguer mostrar aquarel.les fetes al carrers de la Seu , als carrers de La Seu vella , la que ting impresa al meu cervell .










Mai havia pintat directament als carrers de la Seu com faig normalment en llocs en que no conec a ningú. La setmana passada vaig fer les dos primeres aquarel.les sentat devant l'antigua farmacia López , pro de dos o quatre , quan gairebe no passave ningú . Curiosament ,els que em coneixien, tampoc em van identificar amb l'home assegut en un tamburet al mitg del carrer .










Crec que tindré que fer unes quince obres . Les aniré mostran en aquest blog

No hay comentarios:

Publicar un comentario