sábado, 5 de noviembre de 2011

exposició































Avans de dedicarme a la pintura , portava una activitat de treball alta i de responsabilitat. Per aquesta inercia i també una mica per l'atreviment del desconeixement , vaig organitzar als pocs mesos de pintar a l'Agrupació d'Aquarel.listes ,una exposició a la gran sala d'espera de l'hospital veterinari en que havía treballat . Pocs mesos més tard , un altra , només de "bodegons" en una magnífica sala-tenda del carrer Fusina,11 que em van cedir uns bons amics . Vaig vendre tot, a un señor que montave un restaurant ! Per la tercera exposició individual ,vaig trigar uns anys : per una part , quan més saps de quelcom , més autocrític et tornes .. i per altra vanda, com més temps passes portan una vida tranquila , més mandra et fa pendre compromisos. També vaig tindre sort amb les ventes!.






















Darrerament , l'idea de que tenia que obligarme una mica , se m'ha fet cada cop més constant , i en preguntar als amics que m'havien cedit la seva sala en les altres ocasions i respondre com sempre afirmativament , ha sigut el factor decissori .






















Aquest blog , que volia començar fa temps , l'ha activat el motiu de l'Exposició que s'ha d'inaugurar el dia un de decembre, i durar fins el set de gener del 2012. La Sala , ARENA profesional, del carrer Fusina 11 -Born-






















En el blog aniré presentan totes les obres que s'exhibiran a l'Exposició . Tan les que es presentaran enmarcades , com les que ho faran en paper en un expositor .

No hay comentarios:

Publicar un comentario